Om tjänsten
Är du spänd på en ny utmaning? Just nu letar vi efter en social och driven person med stort kundfokus till rollen som supporttekniker till en nytänkande bank. Är du initiativtagande och serviceinriktad och känner att tiden är inne för nästa steg i karriären? Har du jobbat med support eller kundservice tidigare så är det ett stort plus.
I den här rollen kommer du att arbeta hos ett internationellt, framgångsrikt och expansivt företag som är verksamt inom bank och finans och har sitt huvudkontor i centrala Stockholm. Anställningen inleds med en grundlig introduktionsutbildning där du får lära dig allt du behöver veta för att komma igång med jobbet på bästa sätt – här läggs stor vikt vid att alla medarbetare blir en del av företaget från dag ett.
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal från företagskunder
• Administration
• Erbjuda kunder i inkommande samtal olika lösningar
• Vara behjälplig kring frågor och ärenden som rör digitala kassatjänster
Din profil
• Arbetat med kundservice eller suppor
• Meriterande att ha jobbat med digitala kassalösningar
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska är ett krav
• Fullständig gymnasieexamen är ett krav
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa:
Vi tror att du är:
• Strukturerad
• Serviceinriktad
• Noggrann
• Driven
Om företaget
Vi erbjuder:
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag
• Individuell lön
• Kontorstider
• Fina kontorslokaler i centrala Stockholm
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Urval sker löpande, ansök idag!