Om tjänsten
Phoniro är ett IT-företag som gör smarta tekniska lösningar till vårdbranschen. Dom har sedan 2002 varit ledande inom välfärdsteknologi där deras lösningar varje dag hjälper människor i vården att få en bättre och enklare tillvaro. Företaget har 120 anställda och de har kontor i Halmstad och Norrköping. Dom är idag en del i Assa Abloy koncernen.
Tjänsten är placerad på Phoniros kontor i Halmstad och teamet du kommer arbeta i är en del av deras supportorganisation på 10 personer. Din primära arbetsuppgift är att hjälpa kunder på telefon och mail med tekniska ärenden kring bolagets tekniska lösningar mot vårdbranschen. De arbetar aktivt med att ge den bästa kundupplevelsen på marknaden och du blir en viktig del för att de skall kunna lyckas.
Dina arbetsuppgifter
Arbetsuppgifter
I dina arbetsuppgifter ingår:
• Hantera inkomna tekniska supportärenden på telefon och mail.
• Felsökning av tekniska ärenden
• Kundservice och utbildning av bolagets kunder
• Samarbete med bolagets utvecklare och servicetekniker kring tekniska lösningar.
Din profil
• Vem är du?
Du har erfarenhet av teknisk support alternativt kundservice. Har du en teknisk utbildnings så är det meriterande. Du är tekniskt kunnig och intresserad. Då det är mycket kundkontakt i rollen så behöver du vara social och brinna för att ge den allra bästa servicen. Du är flytande i svenska och engelska i tal och skrift.
• IT färdigheter
Mycket goda datorkunskaper.
Grundläggande kunskaper inom Windows server.
Grundläggande kunskap om SQL-Server, även T-SQL.
Om företaget
• Hos Phoniro får du
Möjlighet att utvecklas och möjligheter att vara med och påverka morgondagens bemötande mot deras kunder. Här får du möjligheten att ge bästa service och arbeta med förbättringar för deras verksamhet. Närvarande ledarskap och härliga kollegor är en självklarhet och varje dag bjuder de på frukost och andra sociala aktiviteter och förmåner.