Om tjänsten
Recruitive söker personal till Telias tekniska support med kundtjänst delar. Ditt främsta fokus som kundtjänstmedarbetare kommer ligga i att besvara inkommande samtal från kunder och hjälpa dessa personer med olika frågor kring Telias tjänster och produkter.
Vår kund är ett stort, globalt företag inom kundservice som erbjuder dig stora utvecklingsmöjligheter, ett härligt arbetsklimat och fina, öppna lokaler att arbeta i. Tjänsten inleds med en 6 månaders provanställning hos oss på Recruitive följt av en tillsvidareanställning hos vår kund. Arbetsplatsen präglas av sociala aktiviteter och anordnar både AW:s och fester flera gånger per år.
Dina arbetsuppgifter
I din roll som kundtjänstmedarbetare behandlar du inkommande kundsamtal där du på ett trevligt och professionellt vis besvarar frågor samt löser problem. Ditt främsta fokus kommer vara kundnöjdhet och att ge en god service. Som teknisk support kommer du behandla frågor om bland annat rauterproblem och arbeta med felsökning. Du kommer dessuom svara på frågor kring faktura och abonnemang.
Din profil
Vi tar din personlighet på allvar!
Vi ser gärna att du är:
– lyhörd
– serviceinriktad
– noggrann
För att vara aktull till tjänsten behöver du:
– vara flytande i svenska
– ha goda kunskaper i engelska
Det är även meriterande om du har intresse för teknik eller har utbildning från tex gymnasiet.
Om företaget
Vår kund satsar mycket på sina anställda och arbetar ständigt med feedback och personlig utveckling. Din anställning kommer inledas med en sju veckors betald utbildning innan du påbörjar ditt arbete, för att du ska känna dig trygg och bekväm i din arbetsroll. Dessutom finns det stora möjligheter till att utvecklas för dig som vill klättra upp i organisationen.
Vi erbjuder:
• Lön enligt kollektivavtal
• Arbete i fina lokaler i centrala Göteborg med goda kommunikationsmöjligheter
• Ett härligt arbetsklimat
• Värdefull arbetserfarenhet för framtiden
Sök idag! Tillsättningar sker löpande.