Om tjänsten
Vi söker nu personal till Telias kundservice på uppdrag av Teleperformance med placering i Solna. Detta börjar som ett konsultuppdrag men övergår för rätt kandidat till anställning hos kundföretaget. Företaget i fråga är ett stort framgångsrikt företag med ett starkt varumärke.
Rollen innebär att ta emot inkommande samtal och mail från kunder och hjälpa till med deras frågor på ett effektivt och professionellt sätt. Du kommer bland annat hantera frågor kring Telias alla olika tjänster, till exempel Cmore och Telia Play.
Arbetsgivarens förhoppning är att du är intresserad av ett långsiktigt arbete där de gärna ser att du som medarbetare utvecklas i rollen och har viljan att ta nästa steg.
Dina arbetsuppgifter
• Hantera inkommande samtal och hjälpa kunder via telefon
• Enklare supportärenden
• Erbjuda kvalitativ service efter kunders behov och identifiera behov hos kunden och erbjuda merservice
• Följa upp och administrera kundserviceärenden
Din profil
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Har lätt för att ta till dig ny information och vill lära dig nya saker
• Är en lagspelare som arbetar bra i såväl grupp som ensam
• Är driven, engagerad och tar eget ansvar för att nå uppsatta mål
• Brinner för att jobba med service
Din erfarenhet:
• Fullgjorda gymnasiestudier
• Flytande svenska i tal och skrift samt goda kunskaper i engelska
• God kompetens i skrift
• Tidigare erfarenhet inom kundmötande service
• Tidigare erfarenhet inom försäljning är meriterande
Om företaget
Vi erbjuder
• Utvecklingsmöjligheter i ett internationellt företag.
• Lön enligt kollektivavtal
• Man jobbar på schema och förväntas jobba ca. var tredje helg
• Fina kontorslokaler i Solna, nära till kommunikationer
• Arbetstid alla dagar i veckan mellan 08.00- 19.00
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Ansök idag, urval sker löpande!
Sökord: Kundtjänstmedarbetare, callcenter, support, firstline, kundtjänstpersonal