Om tjänsten
Vi söker dig som brinner för service och nöjda kunder. Är du den i kompiskretsen som alltid ser till att alla blir nöjda och att jobbet blir gjort? Vi erbjuder en arbetsmiljö där man kan utvecklas inom service på fiberleverantörern Stadsnätsbolaget. Du kommer tillhöra ett trevligt coh proffsigt team om ca 8 personer som trivs med varandra och jobbar tätt ihop. Effektivitet och kundnöjdhet är nyckeln i det här jobbet, man ska kunna ha många bollar i luften men samtidigt alltid sätta kunden i fokus för att lösa deras problem. Låter det här som någonting för dig? Ansök redan idag, urval sker löpande. Rollen är en konsultroll med möjlighet till övertag och anställning hos Stadsnätbolaget på sikt.
Dina arbetsuppgifter
• Besvara inkommande samtal.
• Svara på mail
• Vägleda och besvara kunders frågor gällande fiberinstallation
• Boka ut tekniker vid behov
Din profil
Din erfarenhet
• Har en vilja av att hjälpa och profesionell attityd.
• Tidigare arbete med kundtjänst/support över telefon är ett krav
• Flytande tyska ochi svenska i tal och skrift och goda kunskaper i engelska.
Vem är du?
Vi värdesätter dina personliga egenskaper, och tror att du känner igen dig i dessa!
Vi tror att du:
• Är strukturerad.
• Är serviceinriktad.
• Är nogrann.
Om företaget
Vi erbjuder
• Individuell lön.
• Arbetstiderna 8-17. Stängt röda dagar och helg.
• Fina kontorslokaler, nära till kommunikationer i Solna.
Har du viljan att hjälpa? Trivs du när ditt arbete gör livet lättare för andra? Gillar du att skapa relationer – då är detta jobbet för dig.
Ansök idag! Urval sker löpande,